Kitap mafyatik bir kitap gibi gözüküyor hatta Bronz'u mafya sanıyoruz başlarda ama öyle değil. Kitap yeni dünya düzenini anlatıyor. Kurulan masayı ve her üyenin sahip olduğu kartlar... Çok ince ve merak uyandırıcı, heyecanlı ve eğlenceli işlenen bir kitaptı. Bir saniye bile olsa sıkılmadan soluksuz okudum. Daha önce watty de 2 kere okudum ama kaldırılıp düzenleme durumları girince kaldı öyle. Bir de basılı olarak okudum ve bu nasıl son. Aslında tahmin ediyordum Wattpad'de de tam burada kalmıştım ama basılı olarak işleyişi değişmişti eklenen yerler ve çıkarılan kişiler vardı. O yüzden ayrı bir heyecanla okudum. Özellikle kuklacıyı çok merak ediyorum. Daha fazla spoi yemeden hemen 2'ye geçeceğim. Umarım az da olsa gerçekleri öğrenirim. Bir de bölüm başlarında bırakılan Hisar'ın annesinin günlüğünden Hisarla ilgili yazılan alıntılar bırakılması... Hisar okumadı hala belki ama onun yerine ben yıkıldım okurken.
4/5