Sessiz Hasta hikaye
Kitabı sürükleyici ve ders verici buldum ancak kitabın sonunu tam olarak kestiremedim ve muallakta kaldığım için de yorumda bulunamıyorum, genel olarak çok akıcı olan romanların sonu beni tatmin etmiyor, çünkü hikayeyinin düğümünü hep uzakta arıyoruz, oysa ki çok yakınımızda. Yazar sanki kendi hikayesini ve ruh halini yansıtmış. Oyunun içindeki oyunu okuduk ve yine kazanan ataerkil dünya oldu. Her zaman öyle değil midir zaten? Yine de kurgusu güzel ve ilginç. Film oluyormuş, bakalım romanla nasıl bir bağ kuracak.