·96 syf.····Okunma: 25 Mayıs 2026 17:03 · Franz Kafka - babaya mektup
“Bir çocuğun babasına kendini anlatmaya çalışırken nasıl yavaş yavaş içine kapandığını okumak… sanırım bu kitabın en ağır tarafıydı.
Kafka’yı okurken bazı satırlarda kendi iç sesimi duydum; hiçbir zaman tam anlamıyla yaranamamak, düşüncelerinin değersiz hissettirilmesi ve evin içinde bile hayalet gibi yaşamak…
Bu yüzden kitap hem çok güzeldi hem de içimde hatırlamak istemediğim boşlukları yeniden hissettirdi.
Kısa olmasına rağmen duygusu uzun süre insanın içinde kalıyor. "
7/10.