Konuşmalarında tanıdığım hocamızın kitabını okumak nasip oldu. Ders çıkarmasına bilene güzel bir kitap. Söyleşi tarzında ilerleyen bir kitap. Bazı yerlerinde çok bağ kuramadım kitapla(büyük ihtimalle benden kaynaklı)ama yinede okunmasını tavsiye ederim çünkü içerik olarak güzel konulara değinilmiştir. Ben en çok son bölümü beğendim. Benim için çok önemli olan doğa tahribinden bahsedilmiş güzel bir konuya değinilmiştir. İnsan Geleceğini Nasıl Kurar?İlber Ortaylı