·215 syf.····Okunma: 06 Şubat 2024 11:33 kitabı beğendim ve sindire sindire okumak istedim. henüz böyle 200 sayfalık olsa bile kitapları bir kaç saatte bitirmek gibi bir seçenek göremiyorum kendimde. her kitap üzerine yoğunlaşmayı hak ediyor özellikle böyle önemli yazarların önemli kitapları. olabildiğince sindire sindire okudum ve fazla alıntı yaptığım bir kitap oldu. ilk 50 sayfa biraz süründürdü, Hakan Günday'a alışma süresi olarak gördüm tabi ki ben bunu. çünkü bu benim Hakan Günay'dan ilk kitabım.
gerçekten deha ile deliliğin arasında gittik. hepimizin bazı akşamlar yatmadan önce yaşadığı geçici düşünce tutulmalarının, birinin hayatının her şeyini oluşturduğunu ve böyle bir insanın nasıl bir yaşam süreceğini gördük diye düşünüyorum. zaman zaman okuduğum şeye şaşırdım, anlamlandıramadım, anlamlandırdım, heyecanlandım ve üzüldüm. sanki hayatla ilgili şeyleri metaforla anlatmış gibi geldi bana. yoğun bir kitaptı arada bir inceldiği de oldu hoşuma gitti benim >.<
puanlamayı nasıl yapacağımı bilemiyorum.