SPOILER İÇERİR
Nereden başlasam bilemiyorum. Lisede soluk bile alamadan ilk kez okuduğumdaki hislerimle tekrar okuyabilsem keşke. Çoğu kişinin aksine ben ne en çok Tuna'yı sevdim ne de Ada'yı... Ben en çok Aras'ı sevdim. Ve onun ölümü, o "tak!" sesi... Bir ölüm ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. Hala o satırları hatırladığımda içim cız eder. Çok özel
çok güzel bir kitap.