·84 syf.····Okunma: 07 Şubat 2024 14:55 Bir zamanlar Edebiyattaki ilkleri okumayı çok seviyordum.Bu kitabı da o zaman satın almıştım.Ama okumaya fırsatım olmamıştı. Daha önce okumaya başlasam da bugün bir solukta bitirdim.Bunun nedeni kitabın dilinin. Stefan Zweig'in diline benziyor oluşuydu sanırım. Kitap çok fazla betimleme içeriyordu bu durum biraz sıkıcıydı. Ayrıca kısa kısa hikayelerden oluşan bu kitapta bütün hikayelerde hep bir kavuşamama sonrası ölüm dile getiriliyordu. Bu durum bana kitabın yazıldığı dönemde kavuşamamaların çoğunlukta olduğunu hatırlattı. Uzun zamandır bu tarz bir kitap okumadığım için güzel geldi. Hikayelerin sonundaki çarpıcı cümleler beni çok etkiledi.Keyifli okumalar dilerim.