Puan vermedi·260 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ağustos 2017 15:55 Okumayı çok istediğim bir kitaptı. Tesadüfen bir arkadaşımda varlığını fark ettim ki ne güzel bir çok cümlenin altını zaten çizmişti. İçiçe geçmiş hikayelerden en çok "yedi peçeli" yi beğendim, zühre ile yanıp kavruldum ben de. Kısacık zaten, tarih sevenlere özellikle tavsiye ederim.