Puan vermedi·120 syf.····Okunma: 10 Şubat 2024 01:05 Lüp diye okunacak bir kitap. Kafkasyadan esir alınmış Dilber'in acıklı hikayesini anlatıyor.
Küçük yaşta elden ele satılıp halayık lakabıyla hizmetçi gibi kullanılan küçücük bir kız. Ağlamak istese hangi derdini seçip ağlayacak onu bile bilmiyor. Kimsesi yok ama herkesin.
Kitabın devamı hep varmış gibi düşünüyorum çünkü asla zihnimdeki gibi bitmedi. Birileri ya kavuşur ya da kavuşmaz çünkü benim bildiğim bu. Ama üstünde durunca bir şey bilmediğimi anlıyorum.