Kitaba bayıldım! İntikam kesinlikle herkesin okuması gereken bir kitap. Bir kitapta hiç mi absürt bir olay olmaz ya? Bu kitap hiç bir şekilde absürt bir olay içermiyor ve gerçekten mükemmel. Karakterler son derece kaliteli ve iyi. Okurken heyecandan aklınızı kaçıracaksınız. Kahraman Tazeoğlu'nun okuduğum ilk kitabı ve bayıldım. Sonunun ters köşe yaptırdığı en güzel kitaplardan biriydi. Üç saatte bitirdiğim bir kitaptı. Kesinlikle alın ve okuyun. Benim gözümden İntikam bu şekildedir. Teşekkür ederim. (Kitap on iki yaş ve üzeri için uygundur.) Kahraman Tazeoğlu