Öncelikle yazarımız Robert Jordan vefat ettiği için başka yazar olan Brandon Sanderson tarafından asıl yazarın bıraktığı detaylı notlar ile yazıldığını görünce biraz üzüldüm. Ancak Brandon Sanderson çok iyi bir iş çıkarmış. Zaten asıl yazar olan Robert Jordan detaylı bir iş bıraktığı için arkasında çokta zor olmamış ancak yine severek ve heyecanla okudum. Bölümler su gibi aktı geçti. Sona yaklaştıkça, olaylar bir biri ile bağlandıkça kitabın seviyesi ayrı bir noktaya çıktı benim gözümde. Bir yandan biteceği için üzgünüm ama böyle bir seri okuduğum içinde çok sevinçliyim. Sanki masa oyunu oynar gibi akıyor kitap serisi. Her şeyi detaylı olan, aklıma takılan her şeyin cevabını bulabildiğim bir seri oldu benim için. Bu kitapda da işler gittikçe tehlikeli bir hal alıyor ve kahramanlarımız yapmak istemedikleri ancak mecbur oldukları şeyleri yaparken buluyorlar kendilerini. Okuyun okutturun bu seriyi.