Çok güzel bir kitaptı. Kitabı okumama vesile olan Zeynep B. ye ayrıca teşekkür ediyorum. Ana karakterimiz Netoçka'nın iç dünyasını ve yaşadığı çatışmaları ele alır. Dostoyevski'nin diğer eserlerinde olduğu gibi, bu romanda da insan psikolojisi, ahlaki konular ve toplumsal sorunlar ön plandadır. Karakterlerin derinlikli tasvirleri ve yazarın edebi üslubuyla, okuyuculara insan doğasının karmaşıklığını ve içsel çatışmaları keşfetme fırsatı sunar. Ben bazen Netoçka’nın üvey babasını genellikle narsist ama bazen de şizofren olarak nitelendirdim. Okursanız fikirlerinizi merak ediyorum. Son bir şey daha söyleyeyim kitap Dostoyevski’nin tamamlayamadığı bir kitap iken bu kadar güzel ise tamamlanmış olsaydı ne kadar mükemmel olurdu.