·372 syf.····Okunma: 10 Şubat 2024 20:19 Dilinin akıcı olmasından memnun kalamadığım, her okuyuşumda mağdurların yerine kendimi veya yakınlarımı koyup toplumsal sorunlarımıza çözüm üreterek bitirdiğim bir kitaptı. Kitabın inceleme-araştırma sonucu yazılması ve kurguya yer verilmemesi okumayı daha da zorlaştırdı. Büyük bir emekle yazıldığı her sayfadan belli olan bu kitabı psikolojisi hazır olanlar okumalı. Keyifli okumalar diyemeyeceğim; ne yazık ki, okurken var olan keyfinizi de geride bırakmaya hazır mısınız?