Kitabı çok beğendim , kitabı okumaya başladığınızda elinizden bırakamıyorsunuz , yazar öyle bir anlatmış ki kitabın içinde sizde yaşıyorsunuz adeta … dilinin güzelliği , karakterleri betimlemesi ve konunun gerçekliği hepsi ayrı güzel … yöneticilerin adam kayırması , fakiri öteleyip zengini yüceltmesi taaa o zamananlardan bu zamana hiçbir şeyin değişmemiş olması ne acı … okudukça insanın suratına tokat gibi vuruyor… kitapta en üzüldüğüm karakter Hatça , en sevindiğim olay kaymakamın muhtara haddini bildirmesi , en üff be bu kadar da olmaz dedirten olay da bayramın dayak yeme şekli . Kitabın adının yılanların öcü olması bana yılanlarla yaşananacak bir olay anlatılır diye düşündürdü . Ama yılanlardan ziyade insan kılığına girmiş yılanlarla uğraşılması da manidar oldu