5/10
·248 syf.··
2024 2. kitabı
·
22 günde okudu
·
Okunma: 10 Şubat 2024 22:54
Kitabı ne yazık ki herkes gibi sevemedim. Kitabın başlarındakı akıcılık beni ilerletti ama sonraki süreçte çok sıkıldığımı ve geçsin diye okuduğumu söyleyebilirim. Bana göre Orwell ve Huxleyin distopyalarının ne kurgusuna ne de akıcılığına sahip. Yazarlara ilham olmuş bir kitap sadece.Maalesef önermiyorum.
BizYevgeni İvanoviç Zamyatin · İthaki Yayınları · 202111,9bin okunma
·
89 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.