·248 syf.····Okunma: 10 Şubat 2024 22:54 Kitabı ne yazık ki herkes gibi sevemedim. Kitabın başlarındakı akıcılık beni ilerletti ama sonraki süreçte çok sıkıldığımı ve geçsin diye okuduğumu söyleyebilirim. Bana göre Orwell ve Huxleyin distopyalarının ne kurgusuna ne de akıcılığına sahip. Yazarlara ilham olmuş bir kitap sadece.Maalesef önermiyorum.