Dilbeste
8/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2024 11. kitabı
Herkese merhaba Nabersinizz? Size romantik komedi tadında, reading slump sürecine ilaç gibi gelecek bir kitap önerisiyle geldim. Hemen başlıyorum anlatmaya. Dilbeste Yenerli ya da onun kendisine hitap şekliyle Beste Saimoğlu… Beyaz atlı prensini bulup onunla evlenmiştir. Ama aksi bu ya, evliliğinin ertesi sabahı terk edilir. Kocası Kerem Saimoğlu ona bir mektup bırakılır boşanmak istediğiyle ilgili. Ama neden? Beste hiçbir şey hatırlamıyordur ki! Bir mektup yeni hayatına son verebilir mi? Oysaki Beste yeni hayatına daha başlayamamıştı ki! Pes edemezdi, eski evine, garsonluğa, ev arkadaşıyla yaşadığı zamana geri dönemezdi Beste… Kocası için savaşacaktı. Ama cidden kocası için mi yoksa onun parası için mi? Kocasını seviyor muydu Beste? Yoksa Kerem onun için zengin hayatın anahtarı mıydı? Kerem neden Beste’den ayrıldı birdenbire? Ona olan sevgisi mi bitti yoksa işin içinde başka bir şeyler mi var? Kitabı okurken çok eğlendim ben. Aslıhan Akagöz’den okuduğum ikinci kitap ve yazarın kalemi cidden çok akıcı… Beste çok eğlenceli olmasına rağmen her konuyu bir şekilde paraya bağlaması beni ona bağlamadı. Bu aşırılığının sebebini öğrenince bir gözüm dolmadı değil ama ben bir yüzleşme isterdim o kişiyle( spoiler olmaması açısından bilerek söylemiyorum.) Değişince yani son 50 sayfada falan ne kadar güzel bir karakter değişimi yaşadığını fark ettim ve buna bayıldım. Şimdi gelelim favori karakterime yani Kerem’ime… Zamanla o da Beste gibi gelgitli olsa da arada, ne demişler körle yatan şaşı kalır o hesap. Yani bir affettim bir affetmedim kafayı yedim ben. Ben kitapta Kerem’in Beste’yi sevme şeklini sevdim. Kitapta bu sevgiyi okudukça “yaa” demekten, erimekten yoruldum. Kitap ilk başta da dediğim gibi reading slump için birebir. Tavsiye ederim. .
1000k
DilbesteAslıhan Akagöz · Parola Yayınları · 202138 okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.