Çeşitli öykülerden oluşan, farklı bir anlatım tarzı olan Kanayak kitap.
Yazar ile tanışma kitabım oldu ve açıkçası anlatım dili beni biraz yordu.Öykülerin farklılığı bir diğerine geçerken kitaba olan konsantrasyonumu düşürdü.
Farklı yazarlara şans vermek isterken açıkçası bu kitap okuma serüveninde hayal kırıklığı yaşadım.Ama yeni kitapları yayınlandığında takibime alacağım.Yazım sürecindeki gelişimini merak ediyorum çünkü.
Herkese keyifli okumalar…