"Kimsenin en sevdiği değilim, kaybetmekten korktuğu biri de olamadım. Aranılan, merak edilen, özlenilen hiç değilim. Bensiz her şey olabiliyor, dünya bensiz de dünyaydı Darılmadım..."
Edebiyat
··1 alıntı·
3 +1'leme
·
2.153 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Aslında bazılarının çok sevdiği biri olabildik ama biz değeri hep değmeyenlere verdik. Bizi seveni sevemedik sevmeyeni sevdik. Bize yalnız hissettiren de tam olarak bu birinin en sevdiği olmak isterken başka birilerinin sevmesi.
K.Ylmz
Gönderi Sahibi
Cansel 🙂🙏
Dünyaya gelmeseymişim bensiz de olurmuş..
K.Ylmz
Gönderi Sahibi
@Yasemin_yaprak evet demek istediğim o zaten ve bu bizde sanırım alışkanlık yapmış
Dobarlan bırakma kendini
K.Ylmz
Gönderi Sahibi
Defne inşallah işe yarar 😂😂
İğrenç bi dünya
K.Ylmz
Gönderi Sahibi
@Vera_N herşey insanlar üzerinden dönüyor ve biz dünyanın döndüğünü sanıyoruz herşeyi yapan insanlar donende yaşamayı anlamsız kılan da bir birini anlamak istemeyende. Ve herşeyden vazgeçende