"Kimsenin en sevdiği değilim,
kaybetmekten korktuğu biri de olamadım.
Aranılan, merak edilen, özlenilen hiç değilim.
Bensiz her şey olabiliyor,
dünya bensiz de dünyaydı
Darılmadım..."
Aslında bazılarının çok sevdiği biri olabildik ama biz değeri hep değmeyenlere verdik. Bizi seveni sevemedik sevmeyeni sevdik. Bize yalnız hissettiren de tam olarak bu birinin en sevdiği olmak isterken başka birilerinin sevmesi.
@Vera_N herşey insanlar üzerinden dönüyor ve biz dünyanın döndüğünü sanıyoruz herşeyi yapan insanlar donende yaşamayı anlamsız kılan da bir birini anlamak istemeyende. Ve herşeyden vazgeçende