·296 syf.····Okunma: 12 Şubat 2024 18:56 Büyük beklentilerle başladığım ancak beklentimin altında kalan bir kitap oldu. Oldukça durağan ve edebiyattan bolca kesitlerin olduğu bir romandı ki bu bölümler beni biraz baydı.
Sonda katil kimsenin tahmin etmediği biri olsun diyerek seçilmiş gibiydi, başka bir kişi olsaydı daha mantıklı olabilirdi bence.
Ayrıca Taryn'in dilinden olan sahneleri okurken delirdim, gerçekten hastalıklı bir psikolojiye sahip bir karakterdi. Her seferinde nasıl en olmayacak yolu seçtiğini okumak beni sinirlendirdi.
Kısaca aksiyondan uzak ortalama bir polisiyeydi diyebilirim. Çok fazla polisiye okumuş bir okuru tatmin edeceğini düşünmüyorum, beni etmedi.