·764 syf.····Okunma: 12 Şubat 2024 22:13 Tarifsiz güzel ya. Tarifsiz. İlk iki kitabi da zevkle okudum ama bu.. bambaska bir şeydi. Ozellikle sonlara doğru. Savaşı sanki izliyormuş gibi hissettim bazen voskflmdsl. Kalemine kuvvet Sarah aplam. Uzun zamandır okumayi erteliyordum, genelde ertelediğim kitaplar muazzam olup beni erteleyişimden utandiriyorlarjfskcks canlari sağ olsun.