Herkese merhaba.
Yeşil Başar Enerji Bakanı Nicholas Green'in Türk
bir kadın ile yaşadığı ilişkiden doğan gayrimeşru
kizıdır. Fakat babası tarafından idam cezası almış
olan mahkumların gönderildiği bir yer olan Ötanazi
Okuluna gönderilir. Yeşil'in hasta bedeni ve fobileri
onu zaten zorlarken bir de kalbi için onu öldürmek
isteyen insanlarla dolu bir okula gönderilmiş
olması onu fazlasıyla zorlar. Uzun süredir kaldığı
bu okulda bir şekilde yaşamaya devam eden
Yeşil babası tarafından kendisini öldürmesi
için gönderdiği suikastçı ile sonunda öleceğini
düşünsede olaylar beklediği gibi gitmez
Kitabı severek okudum.Herkese okumasını öneriyorum.