Ben bu kitabı okurken artık yaşadığım bütün süreçte tek hatalı ben olmadığımı öğrendim. Yaşamımda tek suçlu ben değilmişim. Geçmişte yaşanan olayların kişilerin hissettikleri bana geçiyormuş. Yaşadığı olaylardan çok hissettikleri. Bize bıraktıkları tek mirasın görünüşümüzün olmadığını, hislerini dahi bize bırakıyorlar. Bunlardan kurtulmak için onları affetmek ve özgür bırakmalarını istemek.