“Gün herkese aittir. Neden bana yalnız geceyi veriyorlar?”
1000k
··4 alıntı·
32 +1'leme
·
39,4bin Gösterim
12 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Belki de “siyah” , günün tüm renklerini kendine uydurmuştur, kendi içinde eritmiştir. Siyahın içindedir belki de tüm renkler. Kim bilir…
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Belki o da bize göre bir gökkuşağı 🌈 😌
Hiç,,, gerçi bu topluma hep geceyi veriyorlar... Gecenin rantı da var, uyuşturucu kaçakçılığı 😆
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
😌😌
Gece, insanın kendine en çok benzediği zamandır bana göre. Beklentilerden uzak huzura yakın.
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Bence gece günün en güzel zaman dilimi.İnsan kendini en çok gece anlıyor 🦋😌
Gece güzeldir, gündüz insanları görmek yerine, gece ağlayarak yıldızları izlemeği tercih ederim🌃
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Gece insana gerçekten haddinden fazla huzur veriyor 😌
Yıldızlar gece çıkar✨
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Yıldızlar ve gece ne de güzel bir tablo 🦋
Reklam
Yanlız geceyi bana versinler tek kalıp kafamı dinlediğim tek yer ve zaman gece (dostum olsun düşmanım olsun ama bir şekilde moralimi bozuyorlar)
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Gece insanın kendini dinlemesi için en güzel saat dilimi bence.Moralini bozan insanlara gelince bence onlara kulağını sağır,gözünü kör yap sen sen için o kadar kıymetlisin ki bu aklından çıkmasın 🤍🎈