Hilal Kucur
@Hilal_1022
Takip Et
“Gün herkese aittir. Neden bana yalnız geceyi veriyorlar?”
Kitabı okudu
1000k
Notre Dame'ın Kamburu
Victor Hugo
2439 beğeni
·
30 paylaşım
·
4 alıntı
·
32 +1'leme
·
39,4bin Gösterim
12 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Engin Mavi
Belki de “siyah” , günün tüm renklerini kendine uydurmuştur, kendi içinde eritmiştir. Siyahın içindedir belki de tüm renkler. Kim bilir…
9
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Belki o da bize göre bir gökkuşağı 🌈 😌
1
Gizle
Erhan Karahan
Hiç,,, gerçi bu topluma hep geceyi veriyorlar... Gecenin rantı da var, uyuşturucu kaçakçılığı 😆
1
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
😌😌
Gizle
Kaan Yılmaz
Gece, insanın kendine en çok benzediği zamandır bana göre. Beklentilerden uzak huzura yakın.
2
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Bence gece günün en güzel zaman dilimi.İnsan kendini en çok gece anlıyor 🦋😌
1
Gizle
İncii
Gece güzeldir, gündüz insanları görmek yerine, gece ağlayarak yıldızları izlemeği tercih ederim🌃
4
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Gece insana gerçekten haddinden fazla huzur veriyor 😌
Gizle
Fatma Erkan
Yıldızlar gece çıkar✨
5
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Yıldızlar ve gece ne de güzel bir tablo 🦋
1
Gizle
Reklam
Duygu
Yanlız geceyi bana versinler tek kalıp kafamı dinlediğim tek yer ve zaman gece (dostum olsun düşmanım olsun ama bir şekilde moralimi bozuyorlar)
4
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Gece insanın kendini dinlemesi için en güzel saat dilimi bence.Moralini bozan insanlara gelince bence onlara kulağını sağır,gözünü kör yap sen sen için o kadar kıymetlisin ki bu aklından çıkmasın 🤍🎈
1
Gizle
İleri