Puan vermedi·125 syf.····Okunma: 13 Şubat 2024 21:16 İlk başta hep aynı ilerliyor diye düşünürken kitap sonları beni üzdü. Kitap umut dolu akli dengesi yerinde olmayan bir adamın hayalleriyle dolu ve tabi ki arkadaşı George
Kitapta son bölümde George yerinde ben olsaydım o şekilde bir hamle yapar mıydım? diye düşünüyorum.
Yada sizler ne yapardınız?