·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Şubat 2024 14:48 Çocuktan yana olan bütün yetişkinlere ithaf ediyorum...
Nedir çocuktan yana olmak? Biz olabiliyor muyuz? Ya da olduğumuzu mu zannediyoruz?
Eğitimci ve ebeveyin olan her bireyin muhakkak okuması gereken bir kitaptı. Muhakkak diyorum çünkü kitabın içerisindeki bilgiler hiçbirimizin tercihen öğrenip öğrenmeme lüksüne sahip olduğu şeyler değil. Çocukla temas eden özellikle bir çocuğun hayatına yön veren, rol model olan herkes okumak zorunda bence bu kitabı.
Kitap konu konu başlıklara ayrılmış, dili çok açık ve akıcı. Eminim ki 'Şu sayfayı da okuyayım öyle' dediğiniz kitaplardan birisi olacaktır.
Doğru bilinen yanlışlar, hiç bilmediğimiz doğrular ve çocuk eğitimine dair birçok önemli noktaya değinilmiş.
*Çocuktan yana olan yetişkinlere duyrulur*