Öncelik şunu söylemek istiyorum ki kitabın ilk sayfalarından itibaren çok etkilendim. Keyifle okudum ve kesinlikle tavsiye ederim. Lakin son sayfalara doğru biraz sıktığını belirtirim. Bu kişiden kişiye değişir tabiki. Kısa ve sürükleyici olduğunu düşünüyorum.