·152 syf.····Okunma: 08 Şubat 2024 00:00 Ahmet Ümit'ten okuduğum ilk kitaptı,kitap kısa polisiye öykülerden oluşuyor.Hikâyeler pek şaşırtacak biçimde kaleme alınmamış,bazı yerlerde yapılan ifadelerden hoşlanmadım.
Ayrıca hikâye örgüsü çok havada kalmış,tam öykü içerisinde yer aldığınız anda bir bakmışsınız kafanızdaki soru işaretleri bitmeden hikâye bitmiş.
Okunur mu ? Evet,okunur ama harikâ bir polisiye olduğunu düşünmüyorum.
Daha iyi işlenebilirdi.