1/10
·%18 (45/239 syf.)·
Bir heyecanla başladım ama hüsran.. O kadar sıkıldım ki yarısına zor geldim. Belki bir gün tekrar dönerim. Korku gerilim romanı olarak bu yazarın bu kitabını önermem. Ergen hikayesi gibi ama kopukluklar var zaten incecik boş geldi. :(
Korku-Gerilim
GözStephen King · Altın Kitaplar · 20238,2bin okunma
·
40 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.