Zekaca kimseden aşağı değildi, dedi. Tertemiz billur gibi bir ruhu vardı.
Oblomov, sevgili ilya.
Kahramanımız bana göre en büyük sıkıntısı üşengeçliği diyebilirim. Adım atacak bir planı var ama hevesi yok desem doğru olur. Kitabı okurken artık bir şeyi de yapıver diyerek buluyordum kendimi. Keşke imkanım olsaydı da ne yapıyorsun artık diyebilseydim. Ama maalesef oblomovluk günümüzde yaygınlaşmaya başlıyor olarak yorumluyorum. Korkutucu geliyor!
#Tavsiyemdir. Kitap oldukça kalın olmasına rağmen çevirindeki başarı akıcı bir hale getirmiş. Sayfa sayısı gözünüzü korkutmasın.