Ohhh sonunda bitti diyerek bitirdim kitabı. Bana çok saçma çok sıkıcı geldi. Bir otelin açılışı var ve o açılışa gelen her bir davetli ayrı ayrı masa masa anlatılıyor. Gereğinden fazla, birbirinden bağımsız karakter var. Zülfü Livaneli nin 8 kitabını okudum hiç beğenmediğim 2. Kitabıydı. Okurken bunu gerçekten Livaneli mi yazmış dedim. Sonuç olarak tavsiye etmiyorum...