Dediği birisi olmalı insanın hayatında
"Bana hayat verdiğin için çok mutluyum."
Sayfa 194 - Epsilon yayıncılık·Kitabı okudu
··
9 +1'leme
·
1.492 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ah! Anneler baş tacı. 🥹🙏