Puan vermedi·520 syf.··Beğendi
· Büyük övgülere yenik düşerek elime aldığım benim adım kırmızı dan sonraki bu Pamuk romanı başta ne alaka ne okuyorum ben aşk mi aldatma üzerine mi yazilmis diye düşünürken 300sayfa hic bitmeyecek sanirken son 200sayfayı bi solukta okudum.
Kemal e de Füsun a da cok kızdım sanki tam birbirlerine bi turlu herseyi anlatamadilar hep varsayimlarla ve kendi anladiklarıya hareket ettiler. Bu durum beni oldukça üzdü. Bi ara Füsun un Kemal i hiç sevmediğini düşündüm veya sonunda herseyin Kemal in hayal ürünü olduğu ortaya çikacak sandim. Boşa geçen mutsuz bir ömür derken baş karakterimizin son sözü de yine yanıldığımı gösterdi.
"Herkes bilsin çok mutlu bir hayat yaşadım."