Bu alanda ilk okuduğum kitaptı bazı bölümlerde anlamakta zorlandım mesleki terimleri fazlaydı. Psikanaliz anlamında kafamda fikir oluştu, iyileşmenin ne demek olduğu hakkında fikrim oldu. Dahası psikolojinin dilden, edebiyattan, felsefeden, siyasetten kesinlikle ayrılmayacağını öğrendim. Haz alma, aşk gibi konulara bakış açım değişti. Genel anlamda öğretici bir kitaptı