·520 syf.····Okunma: 17 Şubat 2024 09:20 düşünce olarak çok güzel bi şekilde çıkmış yazarlar bence yola. kitap kötüydü de diyemem ama bence eksikti, belki de bu düşüncem bi dilbilim öğrencisi olarak detay bilgilere kafamı takmamdan kaynaklı, diye kendimi avutmak isterdim ama kitapta seçilen bazı kelimelerin bana hiçbir şey katmadığını düşünüyorum. Yolculuk sırasında okuyup bitirdiğim için belki de kitaba karşı ümidim kırıldı yorgunluktan bilemiyorum. fakat bana yine de vay be bu kelime de burdan mı geliyrmuymuş , anlamı bu muymuş ya da böyle bi kelime mi varmış türkçede dedirtti bunun için bile okunur bence. Lakin maalesef beklentimi karşılamadı...