Puan vermedi·311 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Şubat 2024 01:55 Kisisel gelişim kitaplarını sevdiğimi söyleyemem. Saçma bulurum. Sonuçta herkesin hayatı ve koşulları farklı. O kitaplar neye göre, hangi konumdaki insanlar için yazılmış bilmiyorum. Ama bu kitap öyle değil. İçinde ben varım. Sen varsın. Alişan hoca kendi yaşantısını öyle güzel anlatmış, öyle güzel orneklendirmis ki satırlar arasında birden "Aaaa! Bu ben." deyiveriyorsunuz birden. Acıyı, tatlıyı, esareti, gülümsemeyi ve daha nice duyguları bu kitabı okurken bulacaksınız.