Aşırı merak ederek büyük hevesle başladığım o kitap... öncelikle çoğu insanın aksine beğenmedim içime hep ümitsizlik huzursuzluk yarattı ve kitaplar benim için terapi olmalıdır bu benim içimi ürpertti ve çoğu olayda koptum anlamadım üzgünüm hayal kırıklığı