Yeni Türk yazarlara karşı olan ön yargımı kıran bir kitaptı. Bence kitabın kurgusu çok iyiydi sadece olaylar bir süre sonra tekrar etmeye başlıyor ama bu durum okuyucuyu sıkmadan kitap bitiyor. Sadece bitişi konusunda pek emin olamadım, bu kadar zorluktan sonra mutlu bir son birazcık zorlama gibiydi. Ama olsun sonuyla da bir bütünlük kurmuştu. İnsanlara önereceğim güzel bir kitaptı. :)