Puan vermedi·272 syf.····Okunma: 19 Şubat 2024 02:09 İlk başlarda sıkılmıştım hatta kitabı yarım bırakmak istemiştim... Çok az da olsa +18 bulunduğu için okuma hevesim kaçmış heycan verici bir olay bulamamıştım. Ama sonralar da olaylar öyle bir ilerledi ki heycan doruklarda yaşadım acaba ne olacak demeye başladım ve muhteşem oldu herşey. Tek kötü yanı +18 fazla olmasaydı ve bence daha akıcı bir dil ile yazılabilirdi 7/10 diyebilirim. Ama kaos lordu senin hayranın oldum bunu net söyleyebilirim. Nama senden de aşırı gıcık aldım