·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Şubat 2024 10:05 LANETLİ ~ Harper L. WOODS
Lanetli’nin ilk kitabı olan “Cadılar Meclisi”ni çok yakın bir zamanda okumuş ve çok beğenmiştim. Dört gözle ikinciyi beklerken kısa bir sıra sonra geldi. Darısı üçüncü kitaba Öncelikle kitap kesinlikle ve kesinlikle “YETİŞKİN OKURLAR” için. Bu ibare sadece içindeki smut sahnelerden değil her türlü ş**det ve manipülasyonu da bünyesinde barındırmasından kaynaklanıyor. Kitabın akıcılığı öyle mükemmel ki bulduğum her boşlukta elimi kitaba attım. Benim favori karakterim iki seferdir Gray bu asla değişmedi. Willow’u anlasam da her zaman haklı gelmiyor bana.
Willow Hecate Morningstar : İki kitaptır ömrümü yedin Willow. Bir insan nasıl bu kadar dar bakabilir dünyaya aklım almıyor ya. Sadece kendi gördüğü, duyduğu bildiği bunun dışındaki her şey yanlış ve yasak. Ama hayat bazen doğru olmayanı yaşayınca güzelleşir. Kendisi adına hiçbir şey yapmıyor önceliği hep başkaları. Bu tarz karakterler erkek ya da kadın fark etmeksizin beni sinirlendiriyor. Aşık mısın? O zaman önceliğin aşkın olsun başkalarının ne düşündüğü değil. İkinci kitabın sonuna doğru nihayet bazı şeyleri fark etti ve düzelmeye başladı. Bu yüzden son büründüğü kitaptaki düşünce yapısıyla üçüncü kitaptaki Willow’u aşırı merak etmekteyim.
Gray Thorne: Dün bütün gece uyuyamadım Gray Thorne. Gray Thorne mu diyeyim yoksa sen mi gerçek ismini açıklamak istersin Lucifer Morningstar. İlk kitabın sonunda gerçek kimliğiyle tanıştığımız bu adama ben aşığım ya . Evet manipülatif, sert bir adam ama hani şeytan ya adam. Bizim sahip olduğumu etik değerlere sahip değil ya. Kendisi de bir aziz olmadığını söylüyor zaten. Şeytan olmasına rağmen sevdiği kadın için yaptıklaro ve göze aldıkları karşısında ben ne diyebilirim ki. Lucifer’ım da Lucifer’ım yani…