Puan vermedi·272 syf.····Okunma: 15 Şubat 2024 15:24 Yaşar Kemal’in ada hikayesi dörtlemesinin son kitabı. Seriyi çabucak okuyup bitirmemek için zamana yayarak okudum. Yaşar Kemali 30’lu yaşlarımdan sonra tanıdım okudukça daha çok daha çok sevdim. Yaşar Kemal çok büyük bir değerimiz herkesin okuması tanıması gereken yazarlarımızdan biri. İlk üç kitabını ayrı bir heyecanla okumuştum 4. kitap diğer üçüne göre farklı bi his uyandırdı bende diğer üç kitaptan çok keyif almıştım ama dördüncü kitaptan aynı keyfi alamadım. Ama hikayelerin güzel sonlanması beni yine de çok mutlu etti.