Konusu her ne kadar güzel olsa da çok fazla eksiği var.Kitaptaki ani duygu geçişleri okuyucuya sarsıtıcı gelebilir(kötü anlamda).Kitaptaki "karantina" zamanı böyle uzun serili bir kitaba göre az kalmış,keşke daha uzun bahsedilseymiş o zaman daha sürükleyici olabilirdi.Aynı zamanda kitaptaki kimsenin fark etmediği ve çok bariz olan bir şey var;zıtlık.Kitapta geçen şeyler o kadar zıt ki okurken kırk kere "hmm öyle miymiş?" dedirtiyor.Uzun lafın kısası abartılacak bir kitap değil.Ben bu kitabı 3 saatte tek oturuşta bitirdim,o 3 saatimi geri istiyorum!