Kitabın kapağını ilk açtığım da bu çok kolay olacak dedim,ve o kapağı geri kapatamadım.Kitap dışarıdan bakınca gayet anlaşılır olduğu düşünülüyor fakat değil.Bu kitabı anlamak için ya bir felsefe dahisi ya da her saniye anlamadığı yerleri not alan bir npc olmanız lazım.Kitap o kadar ağır ve anlaşılması zor olsada fazla sürükleyici,ama yinede yazarın "Ya bunu okuyacaklar da anlarlar mı?" demesini beklerdim.