Puan vermedi·265 syf.··
2024 4. kitabı
·
18 günde okudu
·
Okunma: 19 Şubat 2024 21:06
Güzel bir kitap. Özellikle psikoloji alanına ilginiz varsa severek okuyabilirsiniz. Ama ben nedense sonuna doğru zor bitirdim. Daha farklı bekliyordum sanırım. Ona rağmen başlarını çok keyif alarak okudum. Ayrıca Bosna Hersek katliamına değinilmesi çok iyi olmuş.
Olmak CesaretiM. Kemal Sayar · Kapı Yayınları · 20253,413 okunma
·
12 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.