·214 syf.····Okunma: 19 Şubat 2024 22:23 Kitabı çok beğendim. Cahil ile aydın arasındaki çatışma iyi işlenmiş. Kendimi o zamanda hissettim.Ahmet celal karakterinin en sonda herkesi affetmesi ve suçlunun kendisi olduğunu anlaması beni üzdü. Hasanın ölmesini beklemiyordum... Bu kitapta yunanların ne kadar acımasız olduklarınıda gördük. Bu incelemeyi en sevdiğim alıntıyla bitirmek istiyorum "İnsan türk olurda nasıl Kemal paşadan yana olmaz?"