Kitabın ismi yazara ait değilmiş. Üç farklı köpek öyküsü yazan yazar, farklı zamanlarda ve farklı yerlerde yayımlamış bu öyküleri. Eseri çeviren, bir kitapta bu üç öyküyü derlemiş ve kendisi kitaba bu ismi vermiş.
Kitap güzeldi ve bir günde bitti. Ancak son hikaye biraz tuhaf hissettirdi. Bir köpek ve bir insan arasındaki düşmanlıktan bahsediyor yazar. Adam çok kötü birisi ve köpeğe eziyet ediyor. Hem köpeğin hem de adamın sonu geliyor hikayenin sonunda. Ancak ben adamın sonuna sevindim ve köpeğin sonuna üzüldüm. Adamın hakettiği sonu bulduğunu düşünüyorum.
Kitabı okumanızı öneririm. Güzel bir eser.