·96 syf.····Okunma: 20 Şubat 2024 00:00 Kitabın başındaki özgeçmişte yer alan, yazarın babası için kullanılan "Babası hep çok çalıştı. Haram para yemedi," cümleleri kitabın sonuna kadar olumsuz anlamda aklımdan çıkmadı maalesef. Neden böyle bir açıklamaya ihtiyaç duyulmuş ki! Bence çok gereksiz ve rahatsız edici.
Öykülerde de benzer göze sokmalar var ama özgeçmiş kadar rahatsız etmiyor.
Metnin paragraflara ayrılmaması benim okumamı zorlaştırdı. Özellikle kısa cümlelerin bu kadar fazla olduğu bir metne bu yazım tarzı, yine bence, pek yakışmıyor.