nasıl tepki vermeli? kırgın ve dolayısıyla öfkeli biri gibi mi? anlayışla mı karşılamalı sırf anlayabiliyor olduğumuz için? biraz da bu yüzden kimsenin özündeki iyilikle ilgilenmiyorum artık... öze inanmıyorum. sen ve ben eylemlerimizden ibaretiz. birileri sadece kötüdür, başka bir açıklamaya ihtiyaç duymaksızın kötüdür.
Sayfa 22 - vardal caniş·Kitabı okudu
·1 alıntı·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.