Akıcı ama sürükleyici değil (maalesef )ama şöyle güzel bir yanı var,yazar kitaba sizi de davet ediyor ve kendinizi olayın bir parçası gibi görüyorsunuz, doğrusu sonunu böyle beklemiyordum biraz basit geldi daha şaşırtmaya yönelik olmalıydı,bilinmezliklerin oldukça fazla olduğu bir kitap olmuş.