2.abdülhamid döneminde doğu-batı arasındaki sanat-kültür ve sosyal hayatın farklılıklarına değinen bir eser. Eski kelimelerin çok sık kullanılmasından dolayı eseri okurken akıcılığı kaybettirebiliyor. Konu olarak da beni pek içine çekmedi açıkçası🤷♂️