·510 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Ocak 2024 00:00 Kitap çok güzeldi. Hasan Sabbah'ın düşüncelerini okumak çok garip bir deneyimdi. Fedailerin eğitimi çok güzel anlatılmıştı. Ters köşe olduğum çok yer oldu, öngörülemeyen bir kitaptı. Kızların hiçbir şeyi sorgulamamasını, birbirleriyle olan ilişkilerini çok garipsedim. Alamut çok farklı bir dünya ve okunması gereken bir kitap.